Na kratko: ne. Pilot si ne more izmišljevat svojih "procedur" ker so tiste objavljene preračunane na vse ovire in varnostne zahteve glede na ICAO.
Kako pa bi vedel, če je tvoja "procedura" varna?
Za tvojo ruto je višina 6500 VFR višina in na tvoji ruti celo v E zračnem prostoru, ki je sicer za IFR kontroliran zračni prostor ampak v Sloveniji je objavljena karta najnižjih višin za IFR promet in je tukaj 8000ft.
https://www.sloveniacontrol.si/acrobat/ ... 8_1_en.pdfTako da pravilna ruta za LJLJ v LJMB je (najbližja) VALLU3D VALLU VALLU4C (zanimivo je, da je tvoja "krajša" ruta daljša od rute po objavljenih procedurah).
Tudi za v PZ ni nič daljša. Odhod v 30 ILB1W ILB ILB2P.
V današnjem času je zahtevana oprema tudi nek GNSS, da lahko letiš RNAV (Pri nas sicer piše da do višine 9500 lahko letiš brez RNAV: "Non-RNAV equipped flights operating in SECSI FRA airspace within LJUBLJANA FIR below altitude 9500 ft AMSL."). Ker v LJLJ boš dobil LUPIX2D ali LUPIX1E dep in potem DCT VALLU. V MB pa je proceduralna kontrola in boš letel po objavljeni proceduri. Brez GPS težko odletiš DCT, razen če bi se na točkol VALLU pripeljal glede Radial in Dist od DOL.
Za 30 odhod pa lahko računaš DOL1W DCT VALLU VALLU4C, ATC pa ti bo dal MODRO1Z ali MODRO1W in potem DCT VALLU.
V FIR Lubljana je v FPL route obvezen vpis SID in STAR.