Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 28 Mar 2024, 20:58

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 24 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: PPL
OdgovorObjavljeno: 16 Feb 2016, 19:00 
Odsoten

Pridružen: 27 Dec 2010, 18:57
Prispevkov: 70
Pozdravljeni,

ker se zanimam za PPL, me zanima, koliko okvirno bi vse skupaj prišlo. Hvala!

_________________
Znanost, svoboda, lepota, pustolovščina – letenje ponuja vse to.
Charles Lindbergh


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 16 Feb 2016, 23:11 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 31 Avg 2007, 22:03
Prispevkov: 313
Kraj: Žalec
10.700€

_________________
Aljaž Prislan
Slovenia Training Coordinator
International Virtual Aviation Organisation
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 16 Feb 2016, 23:13 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 30 Apr 2015, 11:55
Prispevkov: 564
Kraj: Ljubljana
Ja, kar zajeten kupček keša, si je treba odmislit kakšen avto.
Jaz tudi planiram za PPL (čez kake 5 let), koliko stane ena ura na cessni?

_________________
Branimir Filovski
S5DBF
Slika Slika FS3 Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 17 Feb 2016, 01:15 
Odsoten

Pridružen: 05 Dec 2009, 12:30
Prispevkov: 977
naj ceneje je v Murski Soboti. Koliko je cena ne vem. Naslednje je Maribor, cena je 6.600€ . Lesce 7.700€ . Janez let - Divača cca 8.100 € . Cena 10.700 € pa je verjetno ADRIA. Izogibaj se pa Jus letalski šoli!
Naj ti povem, da Lesce in Janez let nič ne zaostajajo za Adrio, kar se tiče strokovnosti. Sem letel z instruktorji iz obeh šolskih centrov in bil pozitivno presenečen. Še posebej v Lescah, kjer sem tudi ostal. Sicer sem se na koncu odločil za SPL, pa ne zaradi stroškov ampak zaradi izziva, ki ga prinaša jadralno letenje. Letenje z Cessno je pač preveč enostavno. Pa se popolnoma nič ne hecam! Tebe pa sigurno zanima kariera ;) in boš šel verjetno še dalj od PPL . Če pa ne, ti je dovolj LAPL. Tu se ti cena tečaja zniža v povprečju za 1.500 € do 1.700 € , vendar ne moreš nadaljevati z višjimi licencami. Lahko pa za svoje veselje še vedno upravljaš skoraj vsa letala v kategoriji PPL in ULN, kjer skupna teža ne presega ( pišem na pamet )2.000 kg.

http://www.alc.si/index.php?option=com_ ... Itemid=176
http://www.letalska-sola.si/cena-solanj ... i-podatki/
http://www.janezlet.si/sola-letenja/cenik

Aja pa še to ;) Murska Sobota je dražja od Maribora za cca. 200€ . Imajo pa zelo ugodno ceno tečaja za ultra lahka letala. 3.800 €
LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 17 Feb 2016, 04:04 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 31 Avg 2007, 22:03
Prispevkov: 313
Kraj: Žalec
Iztok se je kar potrudil pri finančni analizi in različnimi možnostmi v Sloveniji. Zdaj je pa čisto odvisno kaj si želiš iz tega. Je to ljubiteljsko ali razmišljaš, da bi šla poklicno v to? Kako resno oz. profesionalno se misliš stvari lotiti? Bolj za prosti čas ali tako kot delajo profiji? Koliko časa na mesec planiraš leteti po tem, ko boš imela izpit v žepu? Tako bo lažje dati še kak nasvet.

_________________
Aljaž Prislan
Slovenia Training Coordinator
International Virtual Aviation Organisation
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 17 Feb 2016, 14:30 
Odsoten

Pridružen: 05 Dec 2009, 12:30
Prispevkov: 977
Karmen, :oops: se opravičujem. Šele sedaj sem opazil, da je to tvoj post. Ampak osnovne informacije si dobila :wink:
LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2016, 16:57 
Odsoten

Pridružen: 27 Dec 2010, 18:57
Prispevkov: 70
Hvala vsem za zelo izčrpne odgovore, še posebej Iztoku! :)
Kakšne izkušnje pa imate s Solinair? Sprašujem, ker bi raje imela bližje od doma (žal nisem iz gorenjskega konca, ampak iz južne okolice Ljubljane, tako da sem bolj Dolenjka kot Ljubljančanka :lol:). Sicer pa če ne bo šlo drugače, bom pa "riskirala" čas za vožnje.
Koliko časa pa traja to šolanje po navadi (vsaj okvirno)? Pol leta?
Zaenkrat se mislim lotiti stvari ljubiteljsko oz. za prosti čas (da bi šla enkrat ali dvakrat na mesec na letenje). Ampak nikoli ne reci nikoli, tako da se lahko zgodi, da bi imela cilj priti do CPL (sedaj mi je le v interesu, da bi imela PPL).

_________________
Znanost, svoboda, lepota, pustolovščina – letenje ponuja vse to.
Charles Lindbergh


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2016, 00:48 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 08 Okt 2008, 14:26
Prispevkov: 293
Odvisno od financ... Lahko se vleče dalj časa lahko pa končaš že v 3-4 mesecih. Vsaj tisti ta pridni :) ( pogoj je dobro vreme)

_________________
Nik Korošec
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si
______________________________________

Slika Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2016, 01:44 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 31 Avg 2007, 22:03
Prispevkov: 313
Kraj: Žalec
Tale nasvet je Mare napisal Branimirju par tem nižje:

Mare napisal/-a:
Zato ti priporočam da licence delaš tako da boš imel sredstva za financiranje šolanja pripravljena v naprej, da bo med samim šolanjem čim manj prekinitev. Vsaka ti namreč pomeni dodatne ure letenja, da prideš nazaj na zeleno vejo.

_________________
Aljaž Prislan
Slovenia Training Coordinator
International Virtual Aviation Organisation
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2016, 14:08 
Odsoten

Pridružen: 05 Dec 2009, 12:30
Prispevkov: 977
Bom še jaz bolj na dolgo in široko. Najprej je seveda odvisno od financ. To je jasno vsakomur.
Šolanje poteka v večini primerov takole. Najprej predavanja. To zna trajati 2 - 3 mesece. Ko narediš interne izpite lahko začneš leteti z inštruktorjem. V nekaterih šolah lahko začneš leteti z inštruktorjem tudi že med predavanji. Mislim, da je tako v Divači. Poseben primer je šola v Lescah. Tu lahko začneš leteti takoj, teorija pa se osvaja v času letenja in po letenju z izbranim inštruktorjem. Meni osebno je ta varianta najbolj všeč saj vso teorijo letenja spoznavaš istočasno v praksi. Se pravi imaš celo osebnega predavatelja. Priporočam ti, da se pozanimaš o določenem inštruktorju. Z inštruktorji načeloma ne bi smelo biti težav a vendarle niso vsi ok. Kar se tiče inštruktorjev v Divači in Lescah so vsi načeloma zelo vredu. Drugod jih resnici na ljubo ne poznam. Imaš pa tudi inštruktorje kateri so preveliki perfekcionisti, kar načeloma ni nič narobe saj je letalstvo 100% in ne 99,99% ! Tu ni bližnjic ! So pa tudi inštruktorji, ki jemljejo svoje delo preveč za hobi. Primer sem imel jaz, ko mi je instruktor dal jasno vedeti, da se moram check listo naučiti na pamet, ker da je to drugače samo zguba njegovega in mojega časa. Hvala bogu, bi lahko rekel, da sem si potem poiskal drugo letalsko šolo. Pri tako imenovanih perfekcionistih pa se šolanje lahko zavleče in postane mukotrpno. Jaz sem imel srečo v Divači, da so mi prvič pustili leteti samostojno vse do steze, kjer je komande prevzel inštruktor pa še to po moji želji. Naslednjič, ko sem letel v Lescah pa so mi pustili celo pristati. Res pa je, da sem imel že nekaj predznanja. Ampak adrenalin je bil na višku in hrbet popolnoma premočen. Skratka bilo je super in zasvojenost 100%. Odvajanje ni več prišlo v poštev. In tu se pokaže sposobnost inštruktorja koliko samozavesti je zmožen dati učencu - kandidatu na njegovi levi strani v kabini letala. Upam, da me zastopiš kaj hočem povedati.
Sedaj pa koliko časa traja šolanje. Zelo priporočljivo je ko začneš letei, da prvih 20 ur narediš v zaporedju 3x na teden. Seveda je vse odvisno od tvojega časa in inštruktorja in pa seveda od vremena. Po dvajsetih urah ti letenje preide toliko v kri, da sem prepričan da lahko začneš leteti samostojno. Skupen nalet pred izpitom mora šteti 45ur (PPL). Med samostojnim naletom moraš opraviti tudi določeno število rut -poletov iz ene do druge točke. Potem se prijaviš na agencijo za letalstvo http://www.caa.si/index.php?id=140&L=cdwoxmdwaacugzno kjer opraviš teoretični izpit po tem pa te čaka še zaključni praktični izpit. Teoretični izpit se opravlja 4x na leto in prvi mislim, da je že mimo. Naslednja sta v mesecu maju in septembru, zadnji pa novembra.
Nik je sicer napisal, da je možno narediti v 3 - 4 mesecih. Se deloma strinjam ampak glede prilagoditev na vreme, roki izpitov, tvoj čas in čas instruktorja je ta rok malo kratek. Se pa da!
Pa še ta informacija. V zgornjem postu sem napisal, da je cena PPL v Lescah 7.700,-€. To drži, ampak če plačaš - zakupiš najmanj 10 ur v naprej se ti cena zmanjša za 10% in je 6.930,-€. Kar je zelo ugodno!
Pa še eno toplo priporočilo. V Lescah sem spoznal inštruktorja in možakar je kapetan A319 - A320 pri Adrii, inštruktor, pilot jadralnega letala in mislim, da tretji v generaciji svoje družine kapetan potniškega letala. Torej reference nebi mogle biti boljše.
V postu srečanje KVLS si lahko prebereš, da se bo zgodil manjši dogodek na letališču Lesce in ker je informativni dan v Lescah sicer že mimo in če imaš čas in voljo te vabim na ta dogodek in ti tudi uredim kakšno srečanje s tem inštruktorjem, kateri ti bo z veseljem pomagal pri odločitvi in kasneje lahko postane tudi tvoj inštruktor, kar pa bi bilo zadetek v polno. Seveda pa mi moraš prej sporočiti. če si zainteresirana.
Zdaj bom pa nehal.
Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2016, 18:06 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 30 Apr 2015, 11:55
Prispevkov: 564
Kraj: Ljubljana
Pa eno vprašanje zate Iztok, kakšen je občutek, ko presedlaš iz FSX na pravo letalo, ali se podobno odziva kot v FSX in če je občutek za pristajanje enak?

_________________
Branimir Filovski
S5DBF
Slika Slika FS3 Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2016, 19:29 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 31 Avg 2007, 22:03
Prispevkov: 313
Kraj: Žalec
Branimir napisal/-a:
...ali se podobno odziva kot v FSX in če je občutek za pristajanje enak?

Ti lahko jaz iz izkušenj povem, da se ne moreš zanašati na FSX. FS ti lahko da takšno znanje, da veš kako bi naj stvari izgledale, poznaš lahko navigacijo, letalske zakone, še letalske sisteme se lahko naučiš, ampak kar ti domači FS ne more dati, je pa tisti feeling za letet. Ko sem jaz prvič prijel za komande in če odmislimo bližino terena ter pogledamo samo kinematiko letala, je bilo pri meni nekaj podobnega kot v sledečih 30 s v tvojem videu. Razlika je samo ta, da v pravem letalu takoj vidiš zakaj s takšnimi odkloni palice ne bo šlo.

V temi, kjer si video objavil, ti je že Matej napisal tole:
matej_ napisal/-a:
3.) osvojit moraš tehniko letenja. Naj ti nekdo pokaže, kako se prav leti, kak pilot v real lifu. Eno je le računalnik, eno pa real life.


Če želiš tehniko letenja vseeno nekoliko vaditi doma, potem si zapomni sledeče pravilo. Majhni in nesunkoviti odkloni komand. Delaj majhne spremembe, nastavi želeno pozicijo, preveri ustreznost, popravi po potrebi. Tule je še en video za malo boljšo predstavo. Odmisli yoke in opazuj ADI. Bodi pozoren na hitrost rotacije in hitrost spreminjanja roll-a med zavijanjem. Stvar, ki jo letiš, je veliko večja in veliko težja kot si misliš, kar pomeni da ima tudi veliko inercije in ji sunkoviti odkloni niso najbolj všeč. Za virtualne pilote je velik problem, ker se radi osredotočamo na premike palic v takšnih videih, ampak pravi yoke in namizni yoke ob enakih odklonih ne data nujno istih rezultatov. Če se zavestno prisiliš in delaš majhne spremembe, vidiš da imaš letalo dejansko bolj pod nadzorom kot pri sunkovitih spremembah. Deloma tudi za to, ker je treba razmišljati in ostajati nekoliko pred letalom. Sunkoviti odkloni so velikokrat posledica, da te letalo prehiteva, ti pa samo sproti popravljaš trenutno situacijo. Takšne in drugačne dobre navade te lahko nauči Majestic Dash 8 Q400.

Mogoče še en video za konec, čeprav se bolj slabo vidi.

_________________
Aljaž Prislan
Slovenia Training Coordinator
International Virtual Aviation Organisation
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2016, 20:45 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 30 Apr 2015, 11:55
Prispevkov: 564
Kraj: Ljubljana
Airbus, hvala za odgovor.
Ja, s tistim videom sem ga res polomil, sem ga nahitro posnel, brez da bi pred tem pogledal charte in podobno.
Zmeraj letim s aerosoftovim A319 in me zanima, če si ga kdaj uporabljal, ali je ta dodatek približek pravemu A319?

_________________
Branimir Filovski
S5DBF
Slika Slika FS3 Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2016, 21:09 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 31 Avg 2007, 22:03
Prispevkov: 313
Kraj: Žalec
Nisem letel ne Aerosoftovih Airbusov, niti pravih Airbusov tako da osebnih izkušenj tu nimam (kljub mojemu nickname-u :-s ). Pravijo pa ljudje, da bi se naj obnašal precej podobno realnemu znotraj tistega, za kar je bil narejen; to je povprečenemu dnevnemu letu na liniji, ki torej ne vsebuje nobenih obnašanj sistemov v primeru odpovedi, nobenih požarov motorjev/APU, tudi delovanje zunaj envelope-a ni verjetno simulirano, skratka nobenih abnormal in emergency dogodkov in procedur ne boš videl. Ampak če vsak tvoj polet zgleda tako, da letiš po normal checklistah od točke A do točke B, potem je pravi zate in služi svojemu namenu, je pa očitno, da ni study sim varianta ala PMDG.

_________________
Aljaž Prislan
Slovenia Training Coordinator
International Virtual Aviation Organisation
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2016, 21:40 
Odsoten

Pridružen: 26 Apr 2009, 12:26
Prispevkov: 44
Kraj: Polzela
Iz katerega dela Slovenije pa si? Če ti ni predaleč zelo priporočam LC Maribor! Ker tudi po opravljeni licenci moraš leteti...Mislim da je klubsko letenje v LCM najcenejše v Slo.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 20 Feb 2016, 09:53 
Odsoten

Pridružen: 08 Okt 2009, 14:49
Prispevkov: 114
Vsekakor, je klubsko letenje najcenejše.
Če pa imaš denar, je pa boljše kot klubsko letenje se šolat zunaj kluba. Zakaj? Na klub je vezana članarina, tehnični dnevi, zasedenost letal (to tudi drugje), težko se je recimo dogovoriti, da bi šel za čez vikend z recimo 172ko na Brač, ker klub ima samo eno in je polno zasedena in te zadeve.
Vsaka stvar ima prednoti in slabosti.

Recimo šolanje na Brniku ali ostalih letališčih.
Brnik je še recimo dokaj prometen in se zna zgoditi, da boš pred base-om orbitiral tudi 30min preden boš lahko pristal, se pravi narediš en šolski krig v 30min, kjer na ostalih letališčih ga kamot v 5-6min. Se pravi za pol ure letenja lahko narediš ali en TNG ali pa 6. Plačaš pa isto.
Tudi lanširanje je s tem pogojeno, nekateri imajo preko 20ur preden lanširajo, nekateri pa pod 10ur. Spet je tu več dejavnikov kot je letališče, inštruktor in učenec.

Imajo pa prednosti letališča kot so LJLJ, LJMB in LJPZ, ker so kontrolirana letališča in na njih deluje kontrola, si skoraj prisiljen uporabljati in se naučiti angleško frazeologijo, spremljati promet, poslušati druge tuje pilote (predvsem naglas) in podobno. Res pa je da se zunaj odprtosti kontoliranih letališč ne sme leteti na njih in si vezan na to. Kar recimo poleti "na travniku" tega ni in lahko letiš od SR - 24min do SS + 24min (ni več pol ure - sprememba pravil). Pozimi so pa recimo asfaltna letališča splužena in tudi lahko letiš na travnatih pa načeloma ne.

Vsaka stvar ima prednosti in slabosti, potrebno je pa videt v prihodnost sploh če se želiš s tem poklicno ukvarjat. Ni nekega univerzalnega odgovora o tem.

Če se pa odločiš pa upam, da dobiš nekega normalnega in vredu inštruktorja, ki zna naučiti, zna pokazati stvari, ker dejansko je veliko odvisno od njega kako prenaša znanje naprej in upam, da ne dobiš kakšnega da ne rečem šalabajzerja, ker kar včasih vidimo po zraku se lahko samo križaš tudi če nisi veren. Ne moreš si predstavljat kaj vse leti po zraku. Pa ne samo slovenci tudi tuji piloti niso imuni.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 20 Feb 2016, 12:29 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 30 Apr 2015, 11:55
Prispevkov: 564
Kraj: Ljubljana
Iztok napisal/-a:
Z inštruktorji načeloma ne bi smelo biti težav a vendarle niso vsi ok. Kar se tiče inštruktorjev v Divači in Lescah so vsi načeloma zelo vredu. Drugod jih resnici na ljubo ne poznam. Imaš pa tudi inštruktorje kateri so preveliki perfekcionisti, kar načeloma ni nič narobe saj je letalstvo 100% in ne 99,99% ! Tu ni bližnjic ! So pa tudi inštruktorji, ki jemljejo svoje delo preveč za hobi.

Sem gledal oddajo katastrofa v zraku, ko je bil za nesrečo kriv inštruktor. Potniško letalo King Air je pristajalo na nekontroliranem letališču. Na holding pointu sta čakala dva letala tisti, ki je bil zadaj je rekel, da čaka letalo na pristanek, letalo s učenko in inštruktorjem pa ni nič potrdilo. Inštruktor je pridobival hitrost za vzlet , King Air pa pristal, ker je mislil, da ga čaka eno letalo in sta se zaletela na križanju dveh stez. Dokumentacija o nesreči je pravila, da je inštruktor dajal preveč poudarka pri začetniku na podrobnosti kot na frazeologijo in komunikacijo.

_________________
Branimir Filovski
S5DBF
Slika Slika FS3 Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 20 Feb 2016, 20:25 
Odsoten

Pridružen: 27 Dec 2010, 18:57
Prispevkov: 70
Iztok, najlepša hvala za zelo izčrpen odgovor.
Ves čas sem mislila, da je procedura taka, da moraš najrej narediti teorijo, nato pa šele prakso. Res je fajn, da obstaja tudi takšna varianta, ker na tak način se tudi veliko lažje naučiš in zapomniš. Se strinjam, da mora biti v letalstvu le 100%, ker je pač to zelo velika odgovornost.
Čeprav nikoli nisem bila med letom v cockpitu oz. sem v potniškem letalu le kot potnica (sem precej na poti), me je letenje zelo zasvojilo. Ko se dviguješ v nebo, občutiš tudi svobodo. Si svoboden kot ptica. Iz zraka je tudi vse bliže in lažje dosegljivo. Vsaj tak filing imam jaz. In to je zame en tak poseben čar.
Torej je informativni dan 11. in 12. marca (sem si že zabeležila na koledarju, ker sem precej zainteresirana), mislim, da bom imela takrat čas, samo vedeti moram, ali je to 11. ali 12. marca.

P. S.: Želela sem ti poslati ZS, pa sem opazila, da ga nimaš. Določenih stvari namreč ne bi rada javno, zato te prosim, če mi ga lahko ti pošlješ, ker jaz ti ga ne morem. Hvala!

March, sem iz južne okolice Ljubljane, tako da je bolj težko za LC Maribor. Hvala vseeno!

Matej, hvala tudi tebi za te podatke. Trenutno bi letela za dušo, ampak nikoli se ne ve, zaenkrat mi je prioritetno le to, da najprej naredim prvi korak.

Branimir, verjetno gledaš oddaje Mayday, ki so bile včasih na TV3? Te oddaje so res zelo zanimive, če imaš namen postati poklicni pilot, so pa tudi zelo poučne. Ko sem gledala te oddaje, sem si tudi zapisovala ...

Lep pozdrav vsem, Connie

_________________
Znanost, svoboda, lepota, pustolovščina – letenje ponuja vse to.
Charles Lindbergh


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Nove tehnologije: PPL
OdgovorObjavljeno: 22 Feb 2016, 21:47 
Odsoten
Nadzornik
Uporabniški avatar

Pridružen: 24 Dec 2003, 21:16
Prispevkov: 1396
Kraj: Kranj
Karmen, 11. in 12. marca (petek in sobota) predstavlja Aeroservis s partnerji nove tehnologije v letalstvu.
Aeroklub bo tudi tam zraven, s tem da bo 12. marca spomladanski tehnični dan, kjer nas lahko najdeš in se
pogovoriš o vsem, kar bi te utegnilo zanimati. V primeru slabega vremena v soboto, bo tehnični dan v nedeljo
13. marca.
Torej, če ti le zdravje dopušča, dobrodošla. Seveda tudi vsi ostali, ki vas zanima letalstvo.

_________________
Že Slikalet in še vedno z vami ali brez vas!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: PPL
OdgovorObjavljeno: 22 Feb 2016, 22:30 
Odsoten

Pridružen: 27 Dec 2010, 18:57
Prispevkov: 70
Hvala!
Samo močno upam, da ne bo spet kaka viroza ... (da ne bo spet tako, kot je bilo takrat, ko je bil Big Tone v Zagrebu, še zdaj se ne morem sprijazniti :cry:)

_________________
Znanost, svoboda, lepota, pustolovščina – letenje ponuja vse to.
Charles Lindbergh


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 24 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group