Klemenko, če se govori, da Dalibor Jovanovič organizira obisk na Kotnikovi, in če taisti "Dali" pravi, da 'pri nas je to/delamo tako', potem verjetno ni kuhar pri Airestu?
Drugače pa živjo Dali,
Orbita kot posledico npr. 360 degree turna za spacing, ki bi ga ti dal pilotu, nisem omenjal, ker sem takrat želel izpostaviti orbiting pri bolj klasičnem primeru - orbitiranju VFR letala v traffic patternu, čeprav lahko 'na mestu' krožita tako en in drug, le da 'orbitiranje' IFR-jevca, ne bi rekel, da je ravno pogosto ali dobrodošlo. Če bo to počel, bo to najverjetneje v approachu, zaradi tega, ker bi neko letalo rad zadržal npr. pred ILS-om in s tem povečal razdaljo do predhodnega letala, ki je npr. v ILS pravkar zavilo. Predvidevam, da bi za to vseeno prej poskušal spacing zagotovit s hitrostno omejitvijo, če se ti ne bi izšlo pa tisti 360 turn kot 'dodatek'. Je pa za marsikoga sam orbiting bolj predstavljiv pri šolskih krogih.. tako en kot drug pa res nista vezana na nobeno točko, kar sem omenil, nisem pa prav tako omenjal 'DME holdinga', ker to niti ni bilo zastavljeno vprašanje.
Če ima pilot FMC in je holding zato tam že 'pripravljen', res 'lahko' to pilotu daš eno minuto prej, ampak v normalnih pogojih, mislim, da na 1 minuto pred DOL ravno ne čakaš. Če se gre spet za število letal spravit v approach, boš prej naredil vse kaj drugega, kot naročil holding, če pa se bo holding izvajal iz drugih razlogov, npr. vremenskih, boš pa bistveno prej že vedel, da boš nekoga dal na hold kot pa minuto prej. Noben pilot ne bi bil vesel, če bi ga na TELSI2A pustil letet čisto do MG, brez da bi prej povedal, ali bo po MG izvajal ILS app po karti, ali pa na katerem HDG naj MG zapusti, pri holdingu pa tudi ne. Je pa res tistih 10 minut malce pretiranih tam zapisano. Pri nas gor na mreži je treba komu reči 10 min, da se potem do 2.-3. minute res spomne, ker je nekaj najbolj zoprnega od ATC-ja karkoli publiciranega, kjer je možnosti več, oprema pa standardna, dobit relativno pozno, če za to ni nekega pametnega razloga.
Glede IDRIG-a - res lahko po outbound radialu od DOL prideš na IDRIG. Če si pa v nekem trenutnu npr. na GORPA, ki je spet vezana na DOL radial, bo pa čisto direkt IDRIG pociljat s standardno opremo bolj težko, torej nisi v vsakem primeru, če letiš IFR že sposoben pridit DCT na katerokoli točko, če ta ni ravno RNAV.