Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 28 Mar 2024, 16:23

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 26 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 21 Jan 2007, 02:12 
Odsoten
Administrator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 15:56
Prispevkov: 3956
Kraj: Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
Klemenko napisal/-a:
Ugh..."Dali" lahko bi to spravil v en post :wink:

Mimogredice...Si mogoce Ti kontrolor ali kaj??? :oops:

LP, Klemen

Jap, Dali je eden izmed kontrolorjev na Kotnikovi. Torej sodelavec od KK, Robija pa še koga.

_________________
Goran Brumen


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 21 Jan 2007, 05:05 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Klemenko, če se govori, da Dalibor Jovanovič organizira obisk na Kotnikovi, in če taisti "Dali" pravi, da 'pri nas je to/delamo tako', potem verjetno ni kuhar pri Airestu? :)

Drugače pa živjo Dali,

Orbita kot posledico npr. 360 degree turna za spacing, ki bi ga ti dal pilotu, nisem omenjal, ker sem takrat želel izpostaviti orbiting pri bolj klasičnem primeru - orbitiranju VFR letala v traffic patternu, čeprav lahko 'na mestu' krožita tako en in drug, le da 'orbitiranje' IFR-jevca, ne bi rekel, da je ravno pogosto ali dobrodošlo. Če bo to počel, bo to najverjetneje v approachu, zaradi tega, ker bi neko letalo rad zadržal npr. pred ILS-om in s tem povečal razdaljo do predhodnega letala, ki je npr. v ILS pravkar zavilo. Predvidevam, da bi za to vseeno prej poskušal spacing zagotovit s hitrostno omejitvijo, če se ti ne bi izšlo pa tisti 360 turn kot 'dodatek'. Je pa za marsikoga sam orbiting bolj predstavljiv pri šolskih krogih.. tako en kot drug pa res nista vezana na nobeno točko, kar sem omenil, nisem pa prav tako omenjal 'DME holdinga', ker to niti ni bilo zastavljeno vprašanje.
Če ima pilot FMC in je holding zato tam že 'pripravljen', res 'lahko' to pilotu daš eno minuto prej, ampak v normalnih pogojih, mislim, da na 1 minuto pred DOL ravno ne čakaš. Če se gre spet za število letal spravit v approach, boš prej naredil vse kaj drugega, kot naročil holding, če pa se bo holding izvajal iz drugih razlogov, npr. vremenskih, boš pa bistveno prej že vedel, da boš nekoga dal na hold kot pa minuto prej. Noben pilot ne bi bil vesel, če bi ga na TELSI2A pustil letet čisto do MG, brez da bi prej povedal, ali bo po MG izvajal ILS app po karti, ali pa na katerem HDG naj MG zapusti, pri holdingu pa tudi ne. Je pa res tistih 10 minut malce pretiranih tam zapisano. Pri nas gor na mreži je treba komu reči 10 min, da se potem do 2.-3. minute res spomne, ker je nekaj najbolj zoprnega od ATC-ja karkoli publiciranega, kjer je možnosti več, oprema pa standardna, dobit relativno pozno, če za to ni nekega pametnega razloga.

Glede IDRIG-a - res lahko po outbound radialu od DOL prideš na IDRIG. Če si pa v nekem trenutnu npr. na GORPA, ki je spet vezana na DOL radial, bo pa čisto direkt IDRIG pociljat s standardno opremo bolj težko, torej nisi v vsakem primeru, če letiš IFR že sposoben pridit DCT na katerokoli točko, če ta ni ravno RNAV.

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 21 Jan 2007, 17:47 
Odsoten

Pridružen: 30 Mar 2003, 17:03
Prispevkov: 301
orbit on present position = make one 360
če je slaba vidljivost, se včasih zgodi, da dobijo holding minuto pred dolskim. če pač pade pod minimum...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 21 Jan 2007, 18:01 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
"Orbit pri IFR kot npr. posledica 360 degree turna zaradi..."
Ti pa si napisal: orbit = make one 360
Napisal si popolnoma isto stvar - v tem ne vidim nobene razlike.

Citiram:
če je slaba vidljivost, se včasih zgodi, da dobijo holding minuto pred dolskim. če pač pade pod minimum...


Seveda, ampak ga že od boundarija dalje nekako pričakujejo oz. so nanj pripravljeni in potem ukaz za hold minuto prej ni neko 'presenečenje', saj so z vremenom seznanjeni dokaj kmalu, če se kaj kuha, bo držalo? Kar pa sem pred dvema letoma pisal, se je nanašalo bolj na kontrolorjev koncept, kako bo traffic sfolgal v approach v neki pametni sekvenci. Tukaj pa se pričakuje, da se holdinga ne daje zadnji čas in to je vse kar sem želel omenit. Če ATC res ne more nekoga separirat z vektoriranjem ali hitrostno ali vertikalno ... bi rekel, da je holding zadnja opcija .. in če je.. se pove 'do časa' ...kdaj ta do časa je - kot si sam rekel, čimprej. Če ti kot ATC veš o tem 10 minut prej, boš pilotu to tudi povedal ... če ne veš, bo pilot že prej holding imel pripravljen, da boš potem to le še 'naročil' tik pred DOL. To je vse.
Bo zdaj uredu? :)

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 21 Jan 2007, 22:16 
Odsoten

Pridružen: 11 Jan 2004, 02:34
Prispevkov: 126
Hi,
po moje je tukaj prišlo samo do malce različnega interpretiranja holding-ov, kdaj in zakaj...
Strinjam se z obema:
-pri gostem prometu,naprimer EDDF v špicah ti že prej povejo naprimer direct PSA descent level... and expect holding overhead PSA. In na kartah je ta holding že prezentiran. Tako je dejansko na vseh vstopnih točkah za vsa velika letališča. Nato sledi holding, postopno zniževanje višine potem pa RNAV transition pol pa kar vectors za steze v uporabi.
-pri primeru.ki ga je prikazal Dali je pa holding v primeru mejnega vremena(visibiliti) za app ampak tak sistem si lahko privoščiš v Lju ali na podobnih letališčih, ki so podobne prometne gostote, ko dejansko piloti do zadnjega trenutka čakajo a bo visibiliti še zdržal ali ne. Seveda si v FMS-ju že pripraviš Hold/DOL in ga letalo prijetno samo odpelje...
Za oba prime moram priznati, da sem jih v real life doživel in opazoval s tretjega sedeža in je bil vredeno ogleda.
Je pa tudi res, da sem kopijo realnih dogodkov na FRA doživel tudi v virtual online svetu že kar nekaj časa nazaj... :D (cca 35-40 minut holdinga nad PSA).
In poleg odličnih scenarijev letališč, vremenskega mega programa Acitive Sky so taki dogodki stvari, ki me vedno in zmeraj priklenejo nazaj pred računalnik.
In vsekakor mi ni žal nobene minute ali ure, ki jih preživim v online svetu.
Lepo uživajte in se še kaj slišimo
R.
P.S. mi je pa izredno všeč, da so nekateri začeli konkretno dokazovati skozi odgovore koliko so v zadnjem času napredovali pri svojem znanju :D


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 22 Jan 2007, 15:34 
Odsoten

Pridružen: 30 Mar 2003, 17:03
Prispevkov: 301
rajc - tako je. dostikrat mora letalo v holding, ker se RVR v zadnjem trenutku poslabša pod minimum za letalo/posadko.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 26 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group