Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 20 Apr 2024, 07:42

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 5 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Vektoriranje na NDB approach
OdgovorObjavljeno: 12 Jul 2004, 16:14 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 17:34
Prispevkov: 507
Kraj: Ljubljana
Ola!

Precej jasno je, kako letalo spraviš na ILS approach, ampak precej bolj medlo pa to, kako ga vektoriraš na NDB approach. A te lahko Kiki prosim za en opis postopka, kako bi to šlo v praksi na LJLJ.

Pa še to, a se v praksi uporablja izraz za LJLJ double beacon approach ali NDB approach.

Hvala in lp,

Nejc

_________________
Nejc Brelih


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Okt 2004, 22:42 
Odsoten

Pridružen: 14 Okt 2004, 12:56
Prispevkov: 25
Kraj: Kranj
Živjo!
Pravilen izraz je NDB-locator approach. Vektorira se podobno kot za ILS, samo da daš avionu clearance za final track namesto ILS...poglej kakšan je final track...do pilotov je pa pošteno, da se jih pripelje na final track 1,5 do 3 NM pred KAM (so established). Frazeologija je zelo podobna, samo na koncu daš letalu CLEARED FOR NDB-LOCATOR APPROACH RWY 31, REPORT ESTABLISHED ON FINAL TRACK, pa obvezno mora bit na 4600 ft preden je KAM...
Je pa zanimiva stvar še survillance radar approach, za katerega sploh ne rabiš nav. sredstev, samo pri nas se ga v praksi ne uporablja....sem pa pred leti Andreja Drobuna vektoriral, pa je kar ratal.......hec je v tem da pilotu ves čas govoriš smer oziroma kasneje samo popravke smeri in razdaljo do steze in na kateri višini bi moral bit.....
Upam da sem ti odgovoril.........


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Okt 2004, 13:30 
Odsoten
Administrator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 15:56
Prispevkov: 3956
Kraj: Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
as napisal/-a:
sem pa pred leti Andreja Drobuna vektoriral, pa je kar ratal.......hec je v tem da pilotu ves čas govoriš smer oziroma kasneje samo popravke smeri in razdaljo do steze in na kateri višini bi moral bit.....

Hi hi,
kako se zgodovina obrne :) Kak teden nazaj pa je on meni isto naredu pri pristajanju na LJSG. Edino bilo je virtualno. Ampak great feeling!
As, še od mene hvala za informacije!

Pozdravček,

_________________
Goran Brumen


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Okt 2004, 18:02 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 17:34
Prispevkov: 507
Kraj: Ljubljana
As, hvala! Samo še to, final track je 305° ane?

Nejc

_________________
Nejc Brelih


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 17 Okt 2004, 23:45 
Odsoten
Administrator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 15:56
Prispevkov: 3956
Kraj: Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
as napisal/-a:
Ni problema, z veseljem pomagam, če vam le kaj koristi....
309 do MG, naprej 305...poglej karto. 305 je track za ILS, KAM je pa levo od localiserja....


EDIT: Temo sem razdelil, ker se potem navezuje na drug problem. Nova tema je dosegljiva tukaj

Goran.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 5 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group