Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 27 Okt 2020, 09:11

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 6 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 20 Jun 2016, 10:54 
Odsoten

Pridružen: 30 Dec 2003, 19:55
Prispevkov: 271
https://plus.google.com/+Balticaa/posts/ixEJwJYmX2h

_________________
lp Klemen


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 20 Jun 2016, 17:23 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 30 Apr 2015, 11:55
Prispevkov: 559
Kraj: Ljubljana
Kaj je razlika med FAA in ICAO razen frazeologije?

_________________
Branimir Filovski
S5DBF
Slika Slika FS3 Slika


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 20 Jun 2016, 17:59 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 31 Avg 2007, 22:03
Prispevkov: 313
Kraj: Žalec
ICAO je mednarodna organizacija, ki skrbi za standarde v civilnem letalstvu. Te standarde potem organizacije kot so EASA in FAA povzamejo v zakone ter jih v določenih primerih lahko naredijo še strožje. Ti zakoni potem veljajo na tistih območjih, za katere je določena organizacija zadolžena.

_________________
Aljaž Prislan
Slovenia Training Coordinator
International Virtual Aviation Organisation
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 20 Jun 2016, 20:19 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 30 Apr 2015, 11:55
Prispevkov: 559
Kraj: Ljubljana
Ali bi se lahko na primer uporabljalo kakšen izraz iz ICAO, na območju, na katerem je na primer zadolžen FAA?

_________________
Branimir Filovski
S5DBF
Slika Slika FS3 Slika


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 21 Jun 2016, 10:51 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Avg 2008, 12:04
Prispevkov: 1182
Kraj: Domžale
Še vseeno je angleščina tista, ki določa izraze in zato je podobnost verjetna.

V Ameriki predvsem frazeologijo zelo krajšajo, uporabljajo drugačen vrstni red kot jo predpisuje ICAO, katero uporabljamo tudi v Sloveniji. Vsaka država sicer lahko predpiše svojo frazeologijo (nekakšno različico), vsi skupaj pa vseeno uporabljamo iste izraze tako da je stvar še vsem vseeno razumljena.

Kot primer, v Evropi ima Nemčija svojo različico frazeologije, najbol se pa opazi, da piloti pri odgovorih vedno dajo callsign na prvo mesto - po ICAO je le ta na zadnjem mestu razen pri position reportu.


Moraš pa zastopit, da je ICAO mednarodna organizacija, ki ureja letalstvo po celem svetu. Skoraj vse države so podpisale Čikaško konvencijo, ki je temeljni dokument organizacije skupaj z 19 aneksi (zelo debele knjige), v katerih so določena vsa pravila letalstva. Aneksi se potem sklicujejo še na nadaljne dokumente, va katerih so stvari še tehnično bolj določene.

Amerika kot vedno, pa je za svoje potrebe spisala čisto svojo zakonodajo, za katero skrbi FAA. Nekako se izogibajo ICAO... Še vseeno je vse dokaj primerljivo, bojda celo boljše spisano kot ICAO.

V Evropi za zakonodajo skrbi na Evropski ravni EASA, katera je izdala SERA zakonodajo, ki je v veliki večini kopija nekaterih ICAO aneksov in katere so morale vse države članice EU vnesti v svojo zakonodajo. Za to pa skrbi CAA v vsaki državi, sprejme pa parlament države. Za vse ostalo pa veljajo aneksi ICAO.

Pravila letenja v zračnem prostoru Republike Slovenije - SERA, 30.07.2015

Za pilote se vse potrebno od zakonodaje s strani držav nahaja v AIPjih države. Isto velja tudi za navigacijske službe zračnega prometa.

EASA pa izdaja tudi zakonodajo za letalske družbe, letalsko osebje itd.

Če povzamem, EASA v Evropi predlaga zakonodajo, ki jo potem sprejme evropski parlament, nato gre to na državni nivo, kjer državni CAA spiše lokalno zakonodajo in jo da v državni zbor v sprejem. Vse skupaj pa mora biti v skladju še vedno z ICAO, saj so vse države EU podpisnice Čikaške konvencije. Vsa odstopanja se morajo sporočiti na ICAO in zapisati v AIP. Ravno tu je prišel projekt SERA, saj je bilo pred njenim sprejetnem v vseh državah EU nekaj tisoč odstopanj od ICAO zakonodaje, sedaj s SERA pa so morale vse države sprejeti slednjo, ki je razlike od ICAO zmanjšala na samo 16 (če se še prav spomnim).

Veliko o tem se najde na
www.caa.si
www.sloveniacontrol.si

:wave:


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 21 Jun 2016, 11:56 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 30 Apr 2015, 11:55
Prispevkov: 559
Kraj: Ljubljana
Hvala

_________________
Branimir Filovski
S5DBF
Slika Slika FS3 Slika


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 6 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group