Forum virtualnega letalstva Slovenije https://forum.kvls.si/ |
|
RL ATC - zvocni posnetek go around Amsterdam 25.7.2015 https://forum.kvls.si/viewtopic.php?f=10&t=4908 |
Stran 1 od 1 |
Avtor: | glenart [ 31 Jul 2015, 21:36 ] |
Naslov prispevka: | RL ATC - zvocni posnetek go around Amsterdam 25.7.2015 |
Zanimiv posnetek ATC resnicni polet iz Girona,SP (Spanije) v Rotterdam (Nizozemska) - Transavia - preusmeritev v Amesterdam zaradi slabega vremena. |
Avtor: | Danilo [ 31 Jul 2015, 22:13 ] |
Naslov prispevka: | Re: RL ATC - zvocni posnetek go around Amsterdam 25.7.2015 |
Uf, uf ... v naslednjem poskusu so v dežju pristajali brez zakrilc (~200 kts) in brez reverserjev po pristanku. Verjetno je vsak meter steze 27 (2453 m) prišel še kako prav. Posnetek pristanka izgleda kot video kaseta predvajana v "fast forward". |
Avtor: | Branimir [ 01 Avg 2015, 13:09 ] |
Naslov prispevka: | Re: RL ATC - zvocni posnetek go around Amsterdam 25.7.2015 |
Zakaj je pristal brez zakrilc in reverserjev? |
Avtor: | glenart [ 04 Avg 2015, 22:20 ] |
Naslov prispevka: | Re: RL ATC - zvocni posnetek go around Amsterdam 25.7.2015 |
Predpostavljam, da odgovor ni enostaven - sodec po komentarjih in vprasanjih pod video objavljenim na Youtubu(YT). Povzeto po diskusiji na YT in AVHerald: - B737 ima v procedurah dovoljen pristanek brez flapov pri hitrosti 210 kt samo v primeru emergency, ki pa ni bil objavljen - hitrost so povečali zaradi strižnega vetra (wind shear), da so povečali pretok zraka skoti zadnje smerno krilce (rudder), da je bilo letalo bolj vodljivo - reverserjev niso uporabili zaradi nevarnosti bočnega zdrsa pri pristajanju, kar je imelo za posledico prizemljitev letala zaradi obveznega serivsa zavor po takem pristanku Zanimivo je tudi ozadje tega dogodka, saj so se tezave zacele ze pri planiranju poleta, ko so izbrali Alternate airport Eidhoven, ki pa zaradi hrupa zavraca vsa letala, ki nimajo declared emergency. Zaradi pomanjkanja goriva pa nato niso mogli izbrati drugega letalisca kot Amsterdam, ki pa ga je tudi zajela nevihta Pri planiranju poleta pa so tudi verejtno podcenili moznost nevihte in ustrezne rezerve goriva, kar je tudi na koncu bil problem, ki je prisilil pilota v izvedebo procedure, ki ni najbolj obicajna Se dobro da se je vse koncalo srecno je pa to precej poucen primer, ki kaze pomen upostevanja vseh procedur za zagotavljanja varnega poleta. Morda bo to tudi zanimiv primer za pogledati in prediskutirati na naslednjem srecajnu kluba KVLS. Morda je se kdo kaj vec izvedel preko drugih virov? Lp, Gregor |
Avtor: | Branimir [ 04 Avg 2015, 22:38 ] |
Naslov prispevka: | Re: RL ATC - zvocni posnetek go around Amsterdam 25.7.2015 |
Hvala! |
Stran 1 od 1 | Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |