Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 27 Okt 2020, 07:54

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 5 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 31 Jul 2015, 21:36 
Odsoten

Pridružen: 11 Okt 2014, 13:23
Prispevkov: 89
Zanimiv posnetek ATC resnicni polet iz Girona,SP (Spanije) v Rotterdam (Nizozemska) - Transavia - preusmeritev v Amesterdam zaradi slabega vremena.


Povezava na YouTube


Analiza celotnega dogodka pa je tu: http://avherald.com/h?article=489d4c3f&opt=0

V pilotski kabini je bilo kar pestro!

Lp,

Gregor


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 31 Jul 2015, 22:13 
Odsoten
Nadzornik
Uporabniški avatar

Pridružen: 22 Sep 2006, 11:53
Prispevkov: 506
Kraj: Ljubljana
Uf, uf ... v naslednjem poskusu so v dežju pristajali brez zakrilc (~200 kts) in brez reverserjev po pristanku. Verjetno je vsak meter steze 27 (2453 m) prišel še kako prav.

Posnetek pristanka izgleda kot video kaseta predvajana v "fast forward".


Povezava na YouTube

_________________
Danilo


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 01 Avg 2015, 13:09 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 30 Apr 2015, 11:55
Prispevkov: 559
Kraj: Ljubljana
Zakaj je pristal brez zakrilc in reverserjev?

_________________
Branimir Filovski
S5DBF
Slika Slika FS3 Slika


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 04 Avg 2015, 22:20 
Odsoten

Pridružen: 11 Okt 2014, 13:23
Prispevkov: 89
Predpostavljam, da odgovor ni enostaven - sodec po komentarjih in vprasanjih pod video objavljenim na Youtubu(YT).

Povzeto po diskusiji na YT in AVHerald:
- B737 ima v procedurah dovoljen pristanek brez flapov pri hitrosti 210 kt samo v primeru emergency, ki pa ni bil objavljen
- hitrost so povečali zaradi strižnega vetra (wind shear), da so povečali pretok zraka skoti zadnje smerno krilce (rudder), da je bilo letalo bolj vodljivo
- reverserjev niso uporabili zaradi nevarnosti bočnega zdrsa pri pristajanju, kar je imelo za posledico prizemljitev letala zaradi obveznega serivsa zavor po takem pristanku

Zanimivo je tudi ozadje tega dogodka, saj so se tezave zacele ze pri planiranju poleta, ko so izbrali Alternate airport Eidhoven, ki pa zaradi hrupa zavraca vsa letala, ki nimajo declared emergency.

Zaradi pomanjkanja goriva pa nato niso mogli izbrati drugega letalisca kot Amsterdam, ki pa ga je tudi zajela nevihta

Pri planiranju poleta pa so tudi verejtno podcenili moznost nevihte in ustrezne rezerve goriva, kar je tudi na koncu bil problem, ki je prisilil pilota v izvedebo procedure, ki ni najbolj obicajna

Se dobro da se je vse koncalo srecno je pa to precej poucen primer, ki kaze pomen upostevanja vseh procedur za zagotavljanja varnega poleta.

Morda bo to tudi zanimiv primer za pogledati in prediskutirati na naslednjem srecajnu kluba KVLS.

Morda je se kdo kaj vec izvedel preko drugih virov?

Lp,

Gregor


Zadnjič spremenil glenart, dne 04 Avg 2015, 22:41, skupaj popravljeno 2 krat.

Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 04 Avg 2015, 22:38 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 30 Apr 2015, 11:55
Prispevkov: 559
Kraj: Ljubljana
Hvala!

_________________
Branimir Filovski
S5DBF
Slika Slika FS3 Slika


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 5 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group