Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 19 Apr 2024, 16:20

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 3 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: VASI PAPI ipd.
OdgovorObjavljeno: 28 Apr 2004, 07:50 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Mar 2003, 13:40
Prispevkov: 988
Kraj: Ljubljana
To vprasanje gre bolj RL pilotom...
Jernej zadnjic, ko smo na prvem srecanju pristajali sem opazil, da smo ves cas imeli VASI bel...torej smo bili kao visoko.
Mene zanima kolko se ta VASI uposteva v VFR pogojih ali je takrat vazno samo to, da spravis letalo na stezo nekje v touchdown coni in potem se to...ko si recimo na ILS app. pride do tega da GS in VASI ( le-ta kaze above GS) odstopata...katerega upostevat?
Upam, da vprasanje ni glupo :?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Apr 2004, 11:26 
Odsoten

Pridružen: 01 Maj 2003, 20:01
Prispevkov: 391
VASI/PAPI je namenjen predvsem instrumentalnim prihodom, kjer te kot te naprave pripelje do željene točke dotika (in še tu so potem korekcije za letala, ki imajo kokpit precej nad ravnino podvozja.. recimo b747). V končni fazi prileta je VASI/PAPI bolj zanesljiv kot GlidePath signal ILSa (GP antena je zelo usmerjena, na točki dotika si pa pravokotno na njo) - zaradi tega so vsi autoland sistemi od 50ft višine nad stezo vezani na radijski višinomer, GP se takrat avtomatsko odklopi z avtopilota.

Sčasoma dobiš občutek za 'pravilno' spuščanje proti točki dotika tudi brez teh pripomočkov, je pa treba upoštevati naklon steze in razne iluzije, še posebej ponoči.

Na Brniku se redko peljem po kotu, ki ga dajejo te naprave - s tem sem manj časa na stezi (pišem seveda za vizuelno letenje). Če recimo pristajam na 31 in je na spojnici F kakšno letalo, pristanem nekje vzporedno s to spojnico in se potem peljem tistih 600m do G. Moraš pa kar dobro poznati karakteristike letala, da lahko točno reguliraš teh +/-50m za točko dotika (veter, hitrost, teža, način ravnanja-flare). Bolje biti nekaj metrov previsok kot prenizek.. še posebej pri enomotorcu.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Apr 2004, 11:35 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Mar 2003, 13:40
Prispevkov: 988
Kraj: Ljubljana
Kul. Ravno to sem hotel vedet. Sem si nekaj taksenga tudi mislil. Hvala


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 3 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group