Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 29 Mar 2024, 00:56

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 6 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2009, 21:53 
Odsoten

Pridružen: 30 Mar 2003, 17:03
Prispevkov: 301
Dobra revija o tehnoloških novostih iz kontrole zračnega prometa. Je sicer bolj kot kakšen katalog, ampak veliko zanimivega branja

Air Traffic Technology International

ps - mogoče je sneti tudi pdf, link je desno spodaj na zgoraj omenjeni strani.


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 22 Nov 2009, 18:23 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 15 Jan 2007, 00:58
Prispevkov: 217
Kraj: http://jure.pecar.org
Super branje - mi da odgovore na kar nekaj mojih vprašanj in pomislekov in poraja še precej novih ;)

Pogrešam knof za prijavo na revijo - je ta zadeva online for free ali imajo samo primitivno izveden online predogled nečesa, kar si dobil na email? ;)

EDIT: ah, prijava se najde tukaj.


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 23 Nov 2009, 14:34 
Odsoten

Pridružen: 30 Mar 2003, 17:03
Prispevkov: 301
ker so reklame neposredno povezane s članki, moraš to jemati malo z rezervo, je pa lep pregled kaj se dogaja novega po firmah..


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 23 Nov 2009, 15:21 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 15 Jan 2007, 00:58
Prispevkov: 217
Kraj: http://jure.pecar.org
To čist verjamem, sicer ne bi bila revija free ...
Me pa kot računalničarja fascinira, s kakšno hitrostjo se tehnologije, ki so za nas predlanske, uvajajo v letalsko sceno ... še bolj me pa fascinirajo postopki in procedure okrog njih. Gotovo imaš pri roki povezavo na kak eurocontrol dokument na to temo? Predvidevam, da se lahko iz njih marsikaj naučim.

Btw, ideja na temo članka o worldwide weather ... Zna ADS-B sporočati podatke o temperaturi, tlaku, smeri vetra? Prepričan sem, da bi bili meteorologi zelo zainteresirani za te informacije, saj jim letala predstavljajo leteče sonde in bi tako prihranili kak balonček ali tri, pa še povečali gostoto in frekvenco meritev.


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 23 Nov 2009, 17:22 
Odsoten

Pridružen: 09 Apr 2004, 12:17
Prispevkov: 373
Tako je od nekdaj in vedno bo - namreč, da letalstvo na področju informatike uvaja tehnologije, ki so generacijo ali dve za trendi v business IT. Tehnologija mora namreč doseči ustrezno zrelost in predvsem stabilnost ter razpoložljivost, kar pa ni odlika najnovejših tehnologij.

Glede vremena: meteo parametri se v smeri od letala proti tlom lahko prenašajo preko MODE-S. Je pa tako, da vsak parameter pobere nekaj prenosne kapacitete in se zahteva le, če je to smiselno in upravičeno. Potekajo resni projekti na temo "kvazi" sondaže atmosfere s senzorji na letalu in prenosa preko MODE-S (meterologom pa ni všeč dejstvo, da večina letal ne meri vlage, ki je izjemno pomemben podatek).

Vremenske parametre pa lahko prenašamo tudi v drugo smer - proti letalu. Glej FIS-B Weather.

:wave:


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2009, 14:26 
Odsoten

Pridružen: 30 Mar 2003, 17:03
Prispevkov: 301
kar se tiče eurocontrolovih dokumentov...projektov in dokumentov je toliko, da se živ bog ne znajde. jaz spremljam ene dva tri, pa imam vrh glave vsega. mode-s weather je boljša reč kot ADS-B, ker je radarjev v evropi več kot drugih senzorjev (vsaj za zdaj). recimo mi nameravamo v bližnji prihodnosti uporabljati mode-s radar za spremljanje oblakov in za obdelavo določenih podatkov (smer in jakost vetra).


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 6 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group