Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 29 Mar 2024, 16:33

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 3 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 11 Avg 2009, 07:39 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 29 Dec 2006, 15:17
Prispevkov: 59
Kraj: Idrija
Fajne slike 8)

Kaj je pa s kosom pleha, ki visi od tistega štirimotorca Malmő Aviation? Kakšen superduper rudder, airbrake ali samo odprta vrata ?
Slika


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 11 Avg 2009, 09:59 
Odsoten

Pridružen: 28 Feb 2006, 22:13
Prispevkov: 720
Kraj: Jesenice
To so zračne zavore. To letalo jih ima še v zadku letala. Pri ostalih je večina teh zračnih zavor samo na zgornjem delu krila.

LP,Klemen F.

_________________
Klemen F. ADR264


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 11 Avg 2009, 18:36 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Avg 2008, 12:04
Prispevkov: 1182
Kraj: Domžale
Da dodam, Fokker 70/100 ter BAe/Avro letala imaj zračne zavore v repu. Zdaj se verjetno sprašuješ zakaj za vraga? Posledica klasičnih zračnih zavor na krilu je, da povečaš upor krila, s tem seveda zmanjšaš vzgon na krilu. Zdaj, na zavaroh v repu pa povečaš samo upor (celotnega letala), brez da bi zmanjšal vzgon na krilu (ker nisi nič spremenil na krilu, zrak še vedno lepo obteka).
To stvar so izdelali predvsem za izvanjanje strmih approachev, kot je naprimer v Londonu - City Airport, kjer ni klasični 3 stopinjski kot pristajanja ampak je 5,5 če se prav spomnim.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 3 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group