Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 23 Apr 2024, 23:40

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 53 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 04 Jan 2009, 18:47 
Odsoten

Pridružen: 17 Feb 2008, 20:15
Prispevkov: 38
andre napisal/-a:
Ja ne, pol se bom lahko začel CPL praktično šolati šele po opravljenem faksu, saj bom šele takrat dobil priznano ATPL teorijo.
Zdej pa res zadnja stvar , pol ti pa neham težit. :) A pol je IR teorija zajeta v ATPL teorijo in je ne rabiš posebi delat?
Približno tako ja, zaporedje gre takole:
1. Opraviš letalske predmete na faxu in izpolniš vse predpisane pogoje fakultete. Opraviti moraš letalske izpite, ni potrebno da že diplomiraš
2. Sedaj imaš pravico pristopit na ATPL izpite na direktoratu za civilno letalstvo.
3. Šele, ko opraviš izpite se lahko šolaš CPL in IR. ATPL teorija pokrije oboje.

Sicer pa da bo jasno - kar se tiče ATPLa na letalski smeri na faxu dobiš popolnoma iste stvari kot v kateremkoli drugem FTO-ju - torej le papir, da si poslušal teorijo ATPL. In s tem papirjem greš potem delat teoretične izpite na DCL, kjer je čisto vseeno kje si se šolal. Kar je pri faksu boljše je to, da na koncu dobiš še naziv dipl. inž. str. in da se lahko poteguješ za kakšno štipendijo. To je pa vse! Faks ni nič drugega kot 1,5 letni študij strojništva + tečaj ATPL.

Z drugimi besedami, lahko diplomiraš na faksu z odliko na letalski smeri, ampak če ne narediš izpitov na DCL nimaš od letalstva nič! Če pa narediš izpite na DCL, potem imaš kar se letalski zadev tiče popolnoma enake papirje kot nekdo, ki je hodil kam drugam na tečaj ATPL.

Andre, še to - ne vem koliko boš naletel z vleko reklamnih panojev (jaz močno dvomim, da sploh kaj), za vleko jadralnih letal pa potebuješ izpit jadralnega pilota.
Jaz sem dal čez šolanje za licence PPL, CPL, raitinge IR ter ME/IR in ko gledam nazaj... Če bi bil spet na začetku, bi po vsej verjetnosti ubral enako pot: najprej zdravniški 1. stopnje, po končani srednji šoli sem se šolal PPL v letalski šoli na brniku, strojni fax, ATPL teorija, diploma in nato CPL ter IR. Če ostane kaj financ pa še ME in ME/IR.

Ampak to je odvisno od vsakega posameznika. Mislim faktorjev, ki vplivajo na odločitve je ogromno, jaz recimo nisem imel avta in sem doma daleč od športnih letališč, do Brnika imam pa enostaven in hiter dostop z avtobusom... Banalen razlog, a pomemben. Predvem se mi zdi pomembno, da se šolaš na kontroliranem letališču, čimveč letiš v tujino, na raznolike rute, spoznavaš okolico, nabiraš mednarodne izkušnje, ne pa da se nenehno guncaš po istem hribu. Pa jaz bi vsekakor še enkrat izbral letalsko šolo na brniku in ne aerokluba, ker je poslanstvo let. šole usmerjeno bolj v šolanje. Ampak moje osebno mnenje, marsikdo se ne bo strinjal z mano.

edit: še to, kolikor je meni znano Adria na zadnjih razpisih res ni zahtevala IR-ja, ampak so bili v 99% primerov izbrani kandidati, ki ga imajo.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 04 Jan 2009, 19:16 
Odsoten

Pridružen: 31 Okt 2008, 16:27
Prispevkov: 113
Citiram:
Še to, za začetek šolanja CPL-ja in IR-ja ne potrebuješ 200 ur. CPL in IR lahko opraviš z 200 urami!


Kok ur pa rabiš nardit pri CPL in IR skupaj? Pa kdaj greš pol lahko delat CPL, pri 170 urah naleta kot je že prej CFG165 omenil, ali greš lahko še kej prej?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 04 Jan 2009, 23:46 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Avg 2008, 12:04
Prispevkov: 1182
Kraj: Domžale
Aha hvala "Condor" :wink: sem mislil, da je na faksu majhen nateg. Potem je pa isto, morda celo bolje kot v let. šoli, saj v 2 letnikih ozirma 3 semestrih opraviš vse pristopne izpite. So pa napisali, da moraš to opraviti v 18 mesecih torej v času semestra vendar mislim da so se malo zaj... ker to velja samo za tisti del na upravi ne pa na faksu.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 15:51 
Odsoten

Pridružen: 17 Feb 2008, 20:15
Prispevkov: 38
andre napisal/-a:
Kok ur pa rabiš nardit pri CPL in IR skupaj? Pa kdaj greš pol lahko delat CPL, pri 170 urah naleta kot je že prej CFG165 omenil, ali greš lahko še kej prej?

Lahko greš že prej. Ko greš na izpit morš met pač izpolnjene pogoje za CPL (dolga ruta, 100 PIC, ne vem koliko že preletov na ruti, nočni raiting, kompleksno letalo...). To boš že še spoznal, važno je, da veš da lahko planiraš letenje tako, da ga boš zaključil z 200 urami in boš imel CPL in IR.

Za CPL moraš sicer po programu odletet 25 ur, za IFR pa 50. Pri obeh programih moraš odletet 10 ur osnovnega IFR-ja, s tem da ti ni treba podvajati ur. To pomeni, da če se šolaš po obeh programih, lahko odletiš osnovni IFR le enkrat, kar znese skupno 65 ur namesto 75.

Potem imaš lahko še razne kombinacije s simulatorjem, vendar sim ne šteje v skupni nalet. Koliko simulatorja boš odletel se boš najbrž odločil, ko boš delal na IR-ju, ko boš lahko primerjal takratne cene in izračunal katera kombinacija se ti najbolj splača. Vsekakor pa je super, če med šolanjem IR-ja uporabljaš tudi simulator.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 16:18 
Odsoten

Pridružen: 09 Apr 2003, 22:19
Prispevkov: 365
Da ne bomo odkrivali tople vode, je pomoje najbolje, da v zgoraj omenjene letalske šole pošlješ mail, izraziš svojo namero in jih poprosiš naj ti pošlejo program, po katerem naj bi se šolal. Tako boš dobil najbolj točne informacije.

In po možnosti potem svoje izsledke objaviš na tem forumu v obliki prilepka, tako da ne bomo vsake pol leta ponavljali enih in istih stvari.

http://www.solinair.si/eng/flight-school.html

http://www.adria.si/sl/services.cp2?cid=0D36D82E-D53E-A26E-8169-FD1E11065749&linkid=services

_________________
Fighting for survival is a hard habit to break.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 18:42 
Odsoten

Pridružen: 31 Okt 2008, 16:27
Prispevkov: 113
Citiram:
Citiram:
Mare je napisal:
Svetujem ti, da začetek šolanja PPL planiraš na poletje med 1 in 2 letnikom faxa, in v enem kosu odletiš tistih 50 ur s čim manjšimi prekinitvami.

Uf ne ne, prepozno! Na šolanju za PPL te tako hitro kaj zajebe (vreme, okvare letala, primanklaj inštruktorjev itd...). Računaj vsaj eno leto za opravljanje PPL-a, bolje biti nekoliko prezgoden kot prepozen. Da ne govorim kakšne težave so imeli nekateri moji kolegi, ko so planirali, da bodo PPL odleteli na hitro med 1. in 2. letnikom faxa. Jaz bi ti priporočil, da se lotiš PPL-a med počitnicami po končani srednji šoli. Pri 17ih letih je morda malce zgodaj.


Sem razmišlju in ugutovil da imam časa samo še tri poletja. Torej poletje med 1 in 2 letnikom faksa je očito že prepozno. Tako ostaneta samo še to poletje ali naslednje. In glede na to da imam naslednje leto še maturo, je po mojem mnenju najboljša opcija da začnem že ta mesec, čeprav sem res še malo mlad.

A lahko še poveste kolk ste se kej učil za končni izpit PPL?

Pa še enkrat hvala za vse odgovore.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 19:38 
Odsoten

Pridružen: 01 Maj 2003, 20:01
Prispevkov: 391
Za PPL je več učenja sproti med šolanjem in ne toliko za same izpite na ministrstvu.
Ti pa priporočam, da se najprej lotiš zdravniškega pregleda za 1. razred - po novem lahko predhodni pregled opraviš tudi v ZD Metelkova v Ljubljani.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 19:55 
Odsoten

Pridružen: 31 Okt 2008, 16:27
Prispevkov: 113
VanZ napisal/-a:
Za PPL je več učenja sproti med šolanjem in ne toliko za same izpite na ministrstvu.
Ti pa priporočam, da se najprej lotiš zdravniškega pregleda za 1. razred - po novem lahko predhodni pregled opraviš tudi v ZD Metelkova v Ljubljani.


Sem že naročen na pregled v Fužina na Zavodu za zdravstvo pri delu.

A je mogoče še kdo delal oz. dela PPL pri 17. letih.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 19:58 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Okt 2006, 23:22
Prispevkov: 101
Kraj: Koper
Živjo

Ne vem, kako ti gledaš na "mlad" ampak jaz sem pred kratkim dopolnil 16 let in začel z PPL predavanji septembra 08.

v roku 1. ali 2. mesecev bom zaključil z teorijo in začel letet tedensko dokler ne dopolnim 17 let, da se lahko prijavim za praktični izpit.

Za učenje teorije sem si kupil jeppsen private pilot kit, dobiš torbo, knjige in nekaj pripomočkov za navigacijo, je pa ena slaba lastnost, z knjigo FAR/AIM 2009 si ne morem veliko pomagati v Eu.
Seveda, si tudi sam med predavanji delaš kakšne zapiske in poslušaš :wink:
Na koncu vseh predavanj gresta Ti in inštruktor čez vsa izpitna vprašanja.

Še nekaj glede vleke jadralcev, ni več potrebno imeti jadralne licence, opraviš dodaten izpit.-(se bom še dodatno pozanimal, kako in kaj z vleko jadralcev)

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 20:16 
Odsoten

Pridružen: 31 Okt 2008, 16:27
Prispevkov: 113
jaško napisal/-a:
Živjo

Ne vem, kako ti gledaš na "mlad" ampak jaz sem pred kratkim dopolnil 16 let in začel z PPL predavanji septembra 08.

v roku 1. ali 2. mesecev bom zaključil z teorijo in začel letet tedensko dokler ne dopolnim 17 let, da se lahko prijavim za praktični izpit.

Za učenje teorije sem si kupil jeppsen private pilot kit, dobiš torbo, knjige in nekaj pripomočkov za navigacijo, je pa ena slaba lastnost, z knjigo FAR/AIM 2009 si ne morem veliko pomagati v Eu.
Seveda, si tudi sam med predavanji delaš kakšne zapiske in poslušaš :wink:
Na koncu vseh predavanj gresta Ti in inštruktor čez vsa izpitna vprašanja.

Še nekaj glede vleke jadralcev, ni več potrebno imeti jadralne licence, opraviš dodaten izpit.-(se bom še dodatno pozanimal, kako in kaj z vleko jadralcev)

Lp


Sem mislu da bom res najmlajši na izpitu :) , dons mi je pa še zdravnica po telefonu rekla, da mi tamladi preveč hitimo z izpiti za pilota.

Pa če boš še kej zvedu o jadralcih, a boš sem gor na forum napisu?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 20:34 
Odsoten

Pridružen: 17 Feb 2008, 20:15
Prispevkov: 38
andre napisal/-a:
Sem razmišlju in ugutovil da imam časa samo še tri poletja. Torej poletje med 1 in 2 letnikom faksa je očito že prepozno. Tako ostaneta samo še to poletje ali naslednje. In glede na to da imam naslednje leto še maturo, je po mojem mnenju najboljša opcija da začnem že ta mesec, čeprav sem res še malo mlad.

A lahko še poveste kolk ste se kej učil za končni izpit PPL?
Hehe, na vsak način iščeš neke izgovore, da boš začel s PPL-om takoj? :D Seveda lahko že začneš, ni problema. Ampak, če mene vprašaš je najbolši čas za začetek med počitnicami pred faksom. Maturo itak narediš že pred počitnicami, letiš pa skozi celo leto (če se ne šolaš ravno na kakšnih travnikih). Če govorimo o nekih počitnicah, govorimo o začetku šolanja, ne pa kdaj se boš šolal.

Mislim, sploh ni problem, če začneš že takoj. Ampak predvidevam, da misliš šolanje zaključiti z okrog 200 urami. Če se boš šolal na fakulteti za strojništvo, boš CPL in IR končal nekje pri 22ih letih, če ne boš vmes ponavljal letnika. To pomeni, da boš 200 ur zbral čez 5 let, to pa, da boš vsako leto naletel 40 ur oz. vsak mesec 3,3 ure, kar pa je zelo malo! Če pa upoštevaš, da boš odletel 70 ur nekje v kosu, ko se boš šolal za CPL in IR, pa 50 ur, ko se boš šolal za PPL, pomeni, da boš med tema obdobjema, ko moraš nabirati izkušnje, letel še veliko manj ur na mesec. Hočem ti to povedat - obstaja nevarnost, da boš konstantno neuleten in boš vsakič ko boš šel letel, le obnavljal osnovno znanje, namesto, da bi pridobival nova znanja in izkušnje.

Kar se PPLa tiče. To ni noben bav bav. Kot je rekel VanZ znanja dobivaš sproti, niti ni potrebno, da daš čez celotno teorijo preden začneš z letenjem, ampak gre lahko vzporedno. Za izpite PPL na direktoratu za letalstvo pa boš porabil morda kakšen vikend učenja. Pač greš 2x, 3x čez katalog vprašanj in to je to... Če padeš si mojster ;)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 20:39 
Odsoten

Pridružen: 17 Feb 2008, 20:15
Prispevkov: 38
Aja, pa za učenje PPLa res ne rabiš ne vem katerih fenci knjig in drugih pripomočkov. Vse se da legalno dobit na internetu, nekej ti bo dala tud letalska šola, največ je pa vredno kar ti nekdo na predavanjih in med letenjem pove. Te razne knjige in razni programčki so itak tolk prenabasani z nepotrebnimi informacijami, da si potem ves zgubljen na koncu. Ubistvu to niso nič drugega kot zvita poteza ekonomistov, ki služijo na račun nedobudnih letalcev.

Morš začet postopoma, najprej malo informacij, potem pa vedno več...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 21:15 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Okt 2006, 23:22
Prispevkov: 101
Kraj: Koper
Jaz mislim, da je dobro, če začneš prej letet ( razen, če je ovira v € ) in letiš redno... kakor praviš, več izkušenj. :wink:

Ne gre se mi za fenci knjige itd.
Raje imam urejeno knjigo, kot pa berem iz računalnika.

In stvar si raje malo bolj resno vzamem, kakor čez vikend preletet izpitna vprašanja.

Za jadralce bom sporočil kmalu.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 21:17 
Odsoten

Pridružen: 31 Okt 2008, 16:27
Prispevkov: 113
jaško napisal/-a:
Jaz mislim, da je dobro, če začneš prej letet ( razen, če je ovira v € ) in letiš redno... kakor praviš, več izkušenj. :wink:

Ne gre se mi za fenci knjige itd.
Raje imam urejeno knjigo, kot pa berem iz računalnika.

In stvar si raje malo bolj resno vzamem, kakor čez vikend preletet izpitna vprašanja.

Za jadralce bom sporočil kmalu.


Kaj je to za vas redno? Jest na primer sm mislu da bi vsak vikend odletu kakšno uro (polet seveda več, pozimi pa malo manj)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 21:48 
Odsoten

Pridružen: 31 Okt 2008, 16:27
Prispevkov: 113
Citiram:
Mislim, sploh ni problem, če začneš že takoj. Ampak predvidevam, da misliš šolanje zaključiti z okrog 200 urami. Če se boš šolal na fakulteti za strojništvo, boš CPL in IR končal nekje pri 22ih letih, če ne boš vmes ponavljal letnika. To pomeni, da boš 200 ur zbral čez 5 let, to pa, da boš vsako leto naletel 40 ur oz. vsak mesec 3,3 ure, kar pa je zelo malo! Če pa upoštevaš, da boš odletel 70 ur nekje v kosu, ko se boš šolal za CPL in IR, pa 50 ur, ko se boš šolal za PPL, pomeni, da boš med tema obdobjema, ko moraš nabirati izkušnje, letel še veliko manj ur na mesec. Hočem ti to povedat - obstaja nevarnost, da boš konstantno neuleten in boš vsakič ko boš šel letel, le obnavljal osnovno znanje, namesto, da bi pridobival nova znanja in izkušnje.


A se bom lahko začel že praktično šolat za CPL in IR, čeprav še ne bom imel potrdila o opravljeni ATPL teoriji, ki ga seveda dobim šele po faksu?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 05 Jan 2009, 22:16 
Odsoten

Pridružen: 17 Feb 2008, 20:15
Prispevkov: 38
jaško napisal/-a:
In stvar si raje malo bolj resno vzamem, kakor čez vikend preletet izpitna vprašanja.
Glej, izpiti so zato, da se jih naredi. Jaz sem absolutno zagovornik tega, da mora biti pilot dobro teoretično podkovan, ampak znanje, ki ga boš dejansko rabil za letenje, je čisto nekaj drugega kot pa znanje, ki ga rabiš da rešiš izpite. Sploh glede na to kako so vsi ti izpiti , od PPLa pa do ATPLa, zastavljeni.

Je pa absolutno najbolje redno letet. Ampak, če boš ti redno letel od 17. do 22. leta boš na koncu nabral zelo veliko ur. To je sicer super, ampak drago. Če pa imaš cilj, da dobiš licence s čim manj urami, potem ni pametno preveč hiteti z začetkom, ker drugače ne bo rednega letenja.
Letenje vsak vikend je recimo uredu, ampak, če računaš - vsak vikend odletiš 1,5 ure, kar je ena solidna rutica... To pomeni, da boš recimo okroglih 150 ur zbral v slabih dveh letih oz. v tvojem primeru andre, do 19. leta. Potem boš 3 leta gledal v zrak in čakal, da narediš ATPL, da začneš s CPL-om in IR-jem. Lahko pa letenje razvlečeš, ampak boš potem letel enkrat na mesec in obnavljal znanje namesto pridobival novega...

Ampak glej, to je povsem moje osebno razmišlanje. Marsikdo se najbrž ne bo strinjal z mano in ima povsem drugačen pogled na ta problem. Tudi ti dobro pretehtaj zadeve in boš sam videl kaj je najbolje zate. Ti pa lahko povem, da ne govorim na pamet in da sem dal vse to skozi in vem kako je, če letiš malo, če letiš redno ali zelo veliko, ter vem kako je, ko moraš vsako drago uro letenja čim bolje izkoristiti.

Lahko pa razmisliš o tem, da bi šel najprej med jadralne pilote in šele kasneje nadeljeval s PPLom. Jadralna licenca je napram motorni še vedno poceni, gotovo pa je veliko cenejše vzdrževanje licence oz. pridobivanje izkušenj. Poleg tega boš za ziher lahko vlačil jadralce pod nebo, s čimer pa, če boš priden, lahko nabereš ogromno zastonjskih ur. Jaz jadralno nisem nikoli letel, a me ima, da bi nekoč poizkusil... :P


andre napisal/-a:
A se bom lahko začel že praktično šolat za CPL in IR, čeprav še ne bom imel potrdila o opravljeni ATPL teoriji, ki ga seveda dobim šele po faksu?
Ne. Rabiš imeti opravljen ATPL na direktoratu za civilno letalstvo. Tudi potrdilo s faksa, da si poslušal ATPL predavanja, ni dovolj.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 06 Jan 2009, 12:31 
Odsoten

Pridružen: 13 Feb 2007, 06:41
Prispevkov: 58
Ne rabiš imeti opravljen ATPL na upravi oz. direktoratu. Pri nas ko delamo ATPL je dovolj že narejen interni test. Ta dokument pošlješ na upravo, in na podlagi tega ti dajo dovoljenje, da pričneš z šolanjem za CPL in IR. Na koncu pa ko je treba polagati praktični izpit iz CPL ter IR pa je treba imeti narejeno tudi teorijo ATPL na Upravi.

Lp

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 06 Jan 2009, 14:45 
Odsoten

Pridružen: 17 Feb 2008, 20:15
Prispevkov: 38
Aja? Tega pa nisem vedel, jaz sem moral predložiti ATPL potrdilo za začetek šolanja. Ne vem, če je potem popolnoma enako na faksu, ampak po vsej logiki bi moralo biti... Ampak konec koncev pa to ne pomeni velike razlike za študente, še vedno se lahko začneš šolati šele po končanem zadnjem letniku faksa, ko opraviš vse "interne teste".


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 06 Jan 2009, 15:48 
Odsoten

Pridružen: 31 Okt 2008, 16:27
Prispevkov: 113
CFG165 napisal/-a:
Ne rabiš imeti opravljen ATPL na upravi oz. direktoratu. Pri nas ko delamo ATPL je dovolj že narejen interni test. Ta dokument pošlješ na upravo, in na podlagi tega ti dajo dovoljenje, da pričneš z šolanjem za CPL in IR. Na koncu pa ko je treba polagati praktični izpit iz CPL ter IR pa je treba imeti narejeno tudi teorijo ATPL na Upravi.

Lp


A interni test je tisti ki ga pišeš na koncu na fakulteti?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Vaše mnenje
OdgovorObjavljeno: 06 Jan 2009, 16:05 
Odsoten

Pridružen: 13 Feb 2007, 06:41
Prispevkov: 58
Kako je na faxu tega ne vem. V letalski šoli kjer poteka ta ATPL tečaj, tam je na koncu interni test, ki je podoben tistemu ko ga pišeš na upravi. Enako moraš zbrati min. 75% od vsakega predmeta, da narediš, potem pa to pošlješ na upravo, kjer ti potem dovolijo da lahko pričneš z šolanjem za CPL ter IR. kako pa je s tem na faxu, ti bo najbolje povedal nekdo, ki ima s tem izkušnje.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 53 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group