Mare napisal/-a:
Vsekakor počakaj. Tvoj cilj je, da do konca faxa, torej do konca absolventa, ko boš imel diplomo v roki naletiš CPL + IR. Če se prav spomnim je na faxu sedaj pogoj za priznanje opravljenih predavanj ATPL opravljena licenca PPL pred začetkom drugega semestra v drugem letniku.
Svetujem ti, da začetek šolanja PPL planiraš na poletje med 1 in 2 letnikom faxa, in v enem kosu odletiš tistih 50 ur s čim manjšimi prekinitvami. Kar bi pomenilo, da greš teorijo za PPL poslušat med prvim letnikom faxa. Predavanja za teorijo se ponavadi odvijajo pozimi, tako da imaš potem začetek letenja nekje marca / aprila in potem izpit enkrat jeseni.
Kot ti bodo svetovali inštruktorji ki jih boš imel tekom svojega šolanja, je poanta lekcij letenja predvsem v tem da so prekinitve minimalne. Kar pomeni da letiš kontinuirano, in tole kar smo ti podpisani pod tvojim prvim postom nakazuje točno to.
Kar se samega časa tiče, je odleteti 200 ur v recimo 2 letih in pol mačji kašelj. Večji problem je ponavadi v financah zaradi česar potem pride tudi do prekinitev v letenju. tako da ti za enkrat svetujem, da daješ denar na kup in ga potem pametno investiraš v eno konkretno letalsko šolo.
Še to: v raznoraznih aeroklubih je riziko da boš ostal brez letala / inštruktorja / splužene (nerazmočene steze) bistveno večja, zato ti svetujem da si izbereš eno konkretno letalsko šolo (Solinair, Buldogair, AA) in tam odletiš celoten program. Kakeršno koli kombiniranje z raznoraznimi travniškimi aeroklubi ti bo vzelo veliko časa / denarja, izkušenj / učinka pa ne bo kakšnega konkretnega. Vsaj če misliš iti po poklicni poti. Če pa imaš namen ostati ljubiteljski pilot, ti bo aeroklub ponudil več "tistega pravega starošolskega" letenja (to ponavadi zajema celodnevno visenje na travniku, čakanje na pospravljanje hangarja, opravlanje raznoraznih del, ki nimajo veze z aviacijo, ampak nekateri pravijo da je baje to "tisto pravo").
Kaj pa aeroklub ljubljana, oni letijo na brniku.
Moj plan je bil da bi se za PPL licenco izšolal v aeroklubu ljubljana, pri njih naredil tistih 200 ur naleta (mogoče še kej zastonj z prevažanjem napisov in dvigovanjem jadralcev). Potem pa bi se proti koncu faksa za CPL licenco izšolal pri adriji.
IR pa glede na razpise ki so jih pri Adriji objavili sploh ne potrebuješ.