Takole bom rekel:
1. splača se šolat v AA, v vsakem primeru. (če ne drugo, imate vsaj lepe checkliste
)
1a. AA ima svoj kvaliteten simulator 24/7
1b. letenje od začetka v CTR z uporabo angleščine
1c. dobri inštruktorji za PPL, CPL, IR ,ME-IR...
1d. počasi začneš dojemat, koliko ljudi dela zato, da se enkrat lahko Ti usedeš na desni sedež CRJ in ceniš sodelavce in razumeš, zakaj včasih zamujamo
1e. spoznaš mnogo novih ljudi, ki so v aviaciji že leta in leta
2. splača se letet na IVAO in trenirat IFR z kakim Piper Cheyenne
3. glede na trend globalizacije bodoči piloti v roku 5 let lahko realno pričakujete, da bo treba plačati tudi Type Rating + line training 500h, kar pomeni 25000+25000€
Tako da ravno ne vem koliko se ne da privarčevati, če letiš tu ali drugje. Sicer bodo vedno obstajale variante, da prideš do desnega sedeža na jetu kako drugače ali ceneje, vendar je tu na mestu vprašanje, po kaki ceni? Mladost namreč mine prehitro...
V razmislek nejevernim Tomažem:
Kot zadnje se pa vprašajte zakaj imate v denarnici kartice popustov, kot so: Mercator Pika, Tuš, Bober... skratka reklamirajo nam, da se vsak nakup splača in na blagajni ZBIRATE PIKE.
Celo življenje zbiraš pike, enkrat na testu, da je tistih 50%, drugič na matruri, tretjič pri puncah nabiraš pike, mogoče jih pa enkrat tudi za v službo.
Pa lep pozdrav, zdej se moram it pa naprej učit.