Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 18 Apr 2024, 23:41

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 10 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 25 Avg 2007, 14:31 
Odsoten
Admiral
Admiral
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Avg 2005, 16:09
Prispevkov: 1059
Kraj: Cerkno
V večih debatah na raznih forumih sem že zasledil, da je v Nemčiji v plan letenja obvezno napisati tudi SID oz. STAR. Sam tega nikoli nisem počel iz enotavnega razloga - kako naj pa vem, kateri SID oz. STAR bom odletel? Moj plan se začne s prvo točko rute (FEF) in to je to . kateri SID bom dobil pa je odvisno od kontrolorja (oz. od vremenskih pogojev, aktivne steze, prometa,...) in ne od mene, zato se mi ta zahteva zdi malo čudna.

Primer mojega pogostega poleta EDDF-LJLJ:
Moj plan izgleda takole NOMBO Y161 MUN UL603 OBEDI UL172 VIW L608 TELSI . Ker sta v Frankfurtu za odhode skoraj vedno aktivni stezi 25R in 18 (včasih pa poleg tega še 25L), imam torej na izbiro SIDe (ne me držat za besedo za točne številke - pišem jih na pamet, designatorji so pa pravi):
NOMBO3S, NOMBO3L - rwy18 (Sierra za Light in Medium, Lima za Heavy)
NOMBO2F, NOMBO3G - rwy25L/R (Foxtrot za Light in Medium, Golf za Heavy).


Torej vprašanje se glasi: kako naj vem, kateri SID naj dam v FP, če ne vem, s katere izmed večih stez bom vzletel (isto velja za STAR in pristajanje)?
Ali pa drugače: Ali se strinjate, da je vpisovanje SID/STAR v FP brez pomena? :mrgreen:

_________________
Boštjan


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 27 Avg 2007, 15:08 
Odsoten
Nadzornik
Uporabniški avatar

Pridružen: 22 Sep 2006, 11:53
Prispevkov: 528
Kraj: Ljubljana
Stipe napisal/-a:
Torej vprašanje se glasi: kako naj vem, kateri SID naj dam v FP, če ne vem, s katere izmed večih stez bom vzletel (isto velja za STAR in pristajanje)?
Ali pa drugače: Ali se strinjate, da je vpisovanje SID/STAR v FP brez pomena? :mrgreen:

Če je letališče pod kontrolo, menim, da ne moreš vedeti kateri SID/STAR dati v FP, zato se mi vpisovanje le-tega v FP ne zdi smiselno. Smiselno in koristno pa je le takrat, ko kontrole ni in nekdo, ki ne "posluša" le 122.8Mhz, pogleda tudi FP in vidi kako boš odletel.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Avg 2007, 16:30 
Odsoten

Pridružen: 23 Dec 2003, 17:10
Prispevkov: 648
Kraj: Ljubljana
Drugače so na Adriskih FP vpisani SIDi/STARi, pač izbrani glede na veter, isto EDDF izbereš STAR za tvoje letalo + glede na veter bolj ugodni SID. Za STAR pa tako ni veliko opcij, opcije pa vedno vezane na stezo in na veter.


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 26 Avg 2008, 00:44 
Odsoten

Pridružen: 25 Jul 2005, 12:35
Prispevkov: 39
Kraj: LJUBLJANA
Zdi se mi popolnoma v redu. Za navedbo SIDA ali STARA si pač moral pogledati v karto in se seznaniti z vsemi procedurami ,ki jih pa potem tudi bolj verjetno odpelješ kakor ne. Konec šviganja z RW v nebo mimo vseh pravil do INT/če/ ali VORA. Če je pa kont. ti tvoj plan upošteva, če ni drugih zadržkov.Jaz imam papir karte -20kg-in če je letališče med večjimi ali pa v planu moje VA ,ga imam in tudi vedno objavljam pred T/O.Zakaj? Sem pretežak za bežanje pred karambolom.Če pa objaviš, nisi kriv ti ,ampak tisti brez in mu potem lahko cediš mast. Moje izkušnje govorijo, da že z samo navedbo STARA, pa če tudi ni pravilen , luftarji ostanejo na razdalji.
:D :)


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 26 Avg 2008, 14:43 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Na mreži je bolj kot vpis SID-a važno, da pilot pozna svoje letalo in ga normalno leti, da se normalno odziva kontroli in naredi tisto kar readbacka. Če imaš v FPL vpisan še tako pravilen SID, nič ne pomaga, če v zraku počneš nekaj drugega. Včasih so tisti, ki plan od nekje skopirajo in vnesejo SID, ki ga dobijo, večji luftarji in ne znajo odletet tistega, kar od kontrole dejansko dobijo. Ni vedno vse SID.

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 26 Avg 2008, 16:34 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
Meni pa je najlažje leteti po SID, ker mi Fokker enostavno leti tam, kjer je treba. Na žalost pa ne obstaja za vsa letališča SID in STAR. Za LHBP že ni nič. Lep dan

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 26 Avg 2008, 17:02 
Ali je pilot v letalu? Zakaj pa je pilot v letalu? Menda zato da leti. Pa naj bo to pravo ali pa virtualno letalo. Ni je lepše stvari, kot lepo odpeljati kakšen rahlo kompliciran SID na roke. :P


Na vrh
  
 
OdgovorObjavljeno: 26 Avg 2008, 19:56 
Odsoten

Pridružen: 28 Feb 2006, 22:13
Prispevkov: 720
Kraj: Jesenice
andrejdrobun napisal/-a:
Ni je lepše stvari, kot lepo odpeljati kakšen rahlo kompliciran SID na roke. :P


Drugace pa nisi "pilot", kajne :mrgreen:

_________________
Klemen F. ADR264


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 11 Sep 2008, 20:06 
Odsoten

Pridružen: 10 Dec 2004, 16:50
Prispevkov: 144
Kraj: Vodice
Glede SID-ov in STAR-ov, takole pravi JAA na ATPL izpitu:

In the ATS flight plan item 15, when entering a route for which standard departure (SID) and standard arrival (STAR) procedures exist :

Correct answer : both should be entered in the ATS plan where appropriate

:wave:


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 11 Sep 2008, 21:45 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Avg 2008, 12:04
Prispevkov: 1182
Kraj: Domžale
Se pravi, vpišeš SID, STAR po trenutnih oziroma napovedanih vremenskih razmerah?


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 10 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group