Hm, tudi jaz ne razumem popolnoma 2. vprašanja. Kolikor se te spomnem, si bil VFR, Tower ti gotovo ni dal circle RWY-13 v tem primeru. Če te je že preusmeril na 13, ti je verjetno rekel enostavno da javi npr. before right base RWY-13 in nič drugega, mogoče temu dodal "recleared", "active RWY is now..." ali "change direction of traffic pattern".
Če bi letel v ILS, obstaja možnost da bi izvajal circle-to-land proceduro, vendar le na tvojo pobudo, saj ATC ne sme vsiljevati vizuelne procedure IFR letalu...
Cicrcle to land bi se zgodil v primeru močnega vetra npr. 130/20KT, kjer pristajanje v 31 ne bi bilo ravno proporočljivo. Radar bi te še vedno dal v ILS 31, morda bi se že tam zmenil za circle-to-land, če bi ti že radar dal kake informacije o vetru in potem to sporočil na Tower, da se lahko malce splanira v naprej, lahko pa bi enostavno po tem, ko bi ti tower povedal veter, sam zahteval circle-to-land. Ta bi izgledal takole (odvisno od kategorije letala):
http://www.sloveniacontrol.si/acrobat/a ... 7-1_en.pdf
Te karte žal (še) nimamo na Ivao-SI strani. Mislim, da v praksi tale circling ni tako zaokrožen, ampak bolj podoben šolskemu krogu, vsaj proti koncu, zato na mreži včasih rečemo, da je "kot da bi se v krog vključil"... ker ne moremo zaokroženosti prikazat na nobenem točnem primeru.
Mogoče še glede 1. vprašanja .. recimo, da se pogovarjamo o pričakovanem in nepričakovanem go-arroundu. Nepričakovani je, kot je Mare že povedal, s strani enega ali drugega - ATC ali pilota ..ko se to zgodi, sledi publicirana procedura, napisana na kartah, npr. Ivao-SI LJLJ 3-1 zgoraj (Missed app.). Če pa se pilot "šola" za missed app., lahko ta leti ali publiciranega ali pa drugačnega, kot ti je že Mare prav tako navedel primere. V slednjem primeru mora ATC izdati clearance, podobno kot za odhod:
A: Are you ready to copy missed approach clearance / missed app. clearance available
P: Ready to copy.
A: after minima climb straight ahead to MWEST, then turn left heading 180.... (opcije - further by radar, ali karkoli že) - včasih kdo kar na TWR ostane, odvisno koliko je prometa, kam bo odletel za ponovni ILS/NDB app ... kaj bo naprej izvajal ...
P: ponovi clearance.
A: reacback correct, cleared for missed app, rwy 31 (wind).
(Seveda, če pilot zafrkne approach (ni nujno da stezo sfali, lahko mu le kaka indikacija, parameter ne štima...), ali se kako letalo ne spravi s steze do časa, je kak predmet na stezi, vozilo, karkoli ... odpadejo tile clearancei ..sledi publiciran missed app.)
Obstaja pa seveda še izjema po naročilu radarja, če publiciran missed app. ne more biti izveden zaradi kakega prometa, dogovora, ipd ...
A:
In case of missed approach (climb straight ahead to MWEST. ...) - zopet se lahko naroči nekaj drugega ... pilotu se to seveda pove takoj.
P: prav tako ponovi navodila za nepublicirano proceduro.