Blaž ali Anton, vem da sta si vidva točno prerisala KLM metodo s table na KVLS srečanju
Lahko bi to dodali tukaj gor, če se da komu malce lepše narisat .. inbound in outbond.
Dobro bi bilo, če Kiki doda nekaj podrobnosti za separiranje po radialih različnega navaid-a.
@Libero: ne, ne obstaja le radial, ki je zapisan na karti. Radial do neke točke je le v pomoč pri lociranju le-te, če si ne moreš pomagat drugače, oz. ti služi za odlet neke procedure, narekuje kdaj začet nek zavoj, če letiš po 'klasični' navigaciji ... Se pravi, radial je praviloma lahko kakršen koli, inbound ali outbound. Sicer pa, navadno ko radar pri nas deluje, ne boš dobil za interceptirat radiala kar tako ... ampak boš dobil nek konkreten heading po npr. VOR-u za approach, separacijo, podaljšanje, pridobitev na času kontrolorja, itd. To se bo glasilo npr. "Leave Dolsko, heading 180..." in ne "after Dolsko fly..." - se pravi enako, kot za navaden intersection. Noben ni ne bo npr. reku, da interceptiraj outbound radial DOL 290, cleared for ILS app, .. ker je brez pomena .. Edino kar sm v RL slišal od kontrolorja med delujočim radarjem je bilo vprašanje pilotu, če lahko interceptira nek radial za izogib LJ(R)-2 zone... v nasprotnem primeru bi ga seveda vektoriral stran.
Kaj Dieter Salzl tam počne ne vem, mogoče ima kako območje, ki je proceduralno, kot pri nas TMA Portorož in TMA Maribor. Če dela z radarjem, ne vidim razloga v izdajanju radialov od/na nekaj.
Pri nas v diviziji na mreži se kake radiale interceptira, če je kaj narobe z IvAc-om, če je trening ali pa izpit. S tem se pri pilotu večinoma preveri orientacija v zračnem prostoru glede na en VOR, včasih glede na dva različna, če se report pozicij glede na obe sredstvi ujema s pilotove strani ... ipd.